nowy zielony Poznań

Tutaj można się przywitać
chinol
Posty: 18
Rejestracja: 2021-08-15, 19:30

nowy zielony Poznań

Post autor: chinol »

Witam wszystkich na imię mam Mariusz ;) mieszkam na Ratajach
Jestem początkujący i kompletnie brakuje mi doświadczenia. Odbieram w tygodniu wiatrówkę pcp AA s400f po uprzedniej konsultacji doświadczonego kolegi z Zielonej Góry uznalismy to za odpowiedni wybór ;)
Chętnie bym się umówił na jakieś wspólne strzelanie z kolegami z Poznania, w tygodniu albo weekend . Posłuchał cennych rad itp ;)
Pewnie nie wytrzymam i w tygodniu wyskoczę ustawić lunetę. Byłem dzisiaj zobaczyć strzelnicę przy chemicznej ale tam wszystko mocno zarośnięte, chodź znalazłem ostrzelane puszki i baloniki ;)
Awatar użytkownika
Ziemo
Posty: 268
Rejestracja: 2018-07-16, 12:33
Lokalizacja: Poznań Nowe Miasto

Re: nowy zielony Poznań

Post autor: Ziemo »

My spotykamy się co weekend na treningach strzeleckich na Forcie VI. Za tydzień w niedzielę będą zawody HFT/FT.
Pewnie w sobotę ktoś się pojawi potrenować. Ja wstępnie zamierzam być. Chcesz, to zajrzyj.
HFT
chinol
Posty: 18
Rejestracja: 2021-08-15, 19:30

Re: nowy zielony Poznań

Post autor: chinol »

chętnie w sobotę wpadnę, od której można przyjechać i gdzie dokładnie na forcie na dworze czy w środku ?
Awatar użytkownika
Ziemo
Posty: 268
Rejestracja: 2018-07-16, 12:33
Lokalizacja: Poznań Nowe Miasto

Re: nowy zielony Poznań

Post autor: Ziemo »

Na terenie fortu, ale pod gołym niebem, zwyczajowo w "fosie". Zwykle jestem po godzinie 10.
Co masz do karabinka, jakie akcesoria? A butlę masz?
Dobrze by było, gdybyś miał matę strzelecką do leżenia, ewentualnie mogę CI użyczyć swojej, bo ostatnio strzelam z poduszki.

My do puszek raczej nie strzelamy, zwykle do figurek, na treningach do spinerów i do tarcz. Wpadaj, będzie fajnie ;-)
HFT
chinol
Posty: 18
Rejestracja: 2021-08-15, 19:30

Re: nowy zielony Poznań

Post autor: chinol »

taaaa :lol: wiedziałem ze lekko nie będzie ... panie jak mata?? chętnie pożyczę.